Regulamin witryny

Poniższe zasady zostały ujawnione celem wyjaśnienia poszczególnych obowiązków wszystkich członków społeczności forum.cvxcvx.pl. Zasady te powinny być przestrzegane przez wszystkich, aby zapewnić, iż nasza witryna działa sprawnie i zapewnia zabawę oraz produktywne doświadczenia dla wszystkich członków naszej społeczności i odwiedzających.

  1. A. Stosuj się do zasad netykiety, nie klnij, nie obrażaj nikogo, pisz schludnie, rzeczowo i zrozumiale.
    Staraj się unikać błędów (w razie potrzeby skorzystaj ze słownika, większość przeglądarek ma je wbudowane). Post ma być zrozumiały i czytelny, a treść zawierać maksymalną ilość informacji.
    Nie baw się w pokemona, nie pisz "trawką" itp. Używaj wielkich liter tylko tam, gdzie być powinny. Nie baw się centrowaniem, pogrubieniem. Każdy post, w którym znajdą się tego typu "maniery" zostanie usunięty bez ostrzeżenia. Nie używaj ŻADNYCH TABLICZEK! i czerwonego koloru. Są zarezerwowane dla obsługi forum.
    B. Do nie których tematów dostęp jest możliwy dopiero po napisaniu odpowiedniej ilości postów. O brakującej liczbie postów poinformuję Cie odpowiedni komunikat.
    C. Nie spamuj, nie nabijaj postów, używaj edycji postu.
    Nie pisz tego samego tematu jeszcze raz, jeśli poprzedni został zamknięty. Zakazane jest zamieszczanie tych samych postów lub tematów w wielu miejscach!! Nie komentuj, jeśli nie masz niczego ciekawego do napisania.
    D. Stosuj się do próśb i nakazów obsługi forum.
    Nie odpowiadaj po wystawionych przez nich tabliczkach ani uwagach tekstowych dotyczących prawidłowości tematu. Osoba, której zwraca się uwagę, ma najpierw zastosować się do zalecenia obsługi forum. I dotyczy to także zaleceń osób z Support Team. Szanuj osoby, które wiedzą więcej od Ciebie oraz pilnują porządku.
    E. Posty nie mogą zawierać treści rasistowskich, obelżywych lub innych, które obrażają uczucia pozostałych użytkowników, w tym także religijne. Zachowaj kulturę na forum.
    F. HydePark służy do rozmów ogólnych. Nie umieszczamy w nim problemów z forum - są do tego odpowiednie działy. W HP obowiązują zasady jak wszędzie - przede wszystkim nie wolno tu dublować istniejących już tematów, należy przestrzegać kultury i zasad poprawnego pisania.
    G. Zgłaszanie postów - każdy użytkownik może zgłosić nieregulaminowy post. #
  2. A. Za łamanie zasad niniejszego regulaminu możesz otrzymać ostrzeżenie, lub nawet zostać pozbawionym dostępu do forum, czyli dostać BANa.
    B. Moderatorzy mają prawo usunąć temat, post lub wystawić ostrzeżenie, nawet jeśli w tym regulaminie nie ma punktu odpowiadającego za dane przewinienie. Robią to według własnego uznania, a użytkownik bezpośrednio zamieszany w daną sprawę ma prawo odwołać się od decyzji do Administratora.

    Ostrzeżenie można dostać za:
    - zakładanie multikont
    - obrażanie innych
    - przeklinanie

    Bana bez ostrzeżenia można dostać za:
    - nabijanie licznika postów (napisanie w ciągu kilku godzin postów które nie wnoszą nic konkretnego i wartościowego do tematu
    (czas trwania zależy od ilości oraz treści postów)


    1 ostrzeżenie wyłączona możliwość wysyłania zaproszeń do rejestracji na forum
    2 ostrzeżenie
    3 ostrzeżenie ban na 7 dni
    4 ostrzeżenie ban na 30 dni
    5 ostrzeżenie ban na zawsze #
  3. Na forum można zarejestrować się poprzez otrzymanie zaproszenia od aktywnego użytkownika na forum

    Wymagania:
    minimum 90 dni aktywne konto na forum
    minimum 30 napisanych postów
    0 ostrzeżeń

    jeśli podałeś błędy adres do zaproszenia masz 30 minut aby to zaproszenie anulować, pod warunkiem że osoba zaproszona z niego nie skorzystała
    Zaproszenie wygasa po 24 godzinach od wysłania
    Za każdego użytkownika którego zaprosiłeś a on dostanie Bana otrzymasz 1 ostrzeżenie.
    Każdy użytkownik może poprosić o dodatkowe zaproszenia, wnioski będą rozpatrywane indywidualnie na podstawie aktywności danego użytkownika na forum.
    Zakładanie nowego konta (multi konto) będzie nagradzane w następujący sposób:
    - stare konto BAN na 30 dni
    - nowe konto zostanie usunięte
    #